EV Batarya Motor Testi Soğutucu -25 ℃ ~ + 100 ℃
Sistem Proses Akışı Aşağıdaki Gibidir:
Ünitenin evaporatöründeki sıvı soğutucu akışkan, tankın iç kısmında dolaşan hava ile değiştirilir. Sıcaklık sıvıdan gaza yükselir ve kompresörün emme portuna emilir. Kompresör tarafından sıkıştırıldıktan sonra yüksek sıcaklık ve yüksek basınçlı soğutucu gaz, yağ ayırıcıdan geçerek sıkıştırma işleminde taşınan soğutma makinesi yağını ayırır ve ardından kondansatöre girer ve yüksek sıcaklık ve yüksek basınçlı gazdan yüksek basınçlı normal sıcaklıktaki sıvıya dönüşmek için ortam havası veya soğutma suyu ile ısı alışverişinde bulunur. Yüksek basınçlı normal sıcaklıktaki soğutucu akışkan sıvısı bir filtre tarafından kurutulur ve daha sonra bir genleşme valfi tarafından kısılır ve basıncı düşürülür, yani yüksek basınçlı bir sıvıdan düşük basınçlı bir sıvıya dönüşür. Düşük basınçlı sıvı (daha düşük kaynama noktası) ünitenin buharlaştırıcısına girer ve soğutma havası, soğutma elde etmek için dolaşımdaki hava yoluyla tankın içine getirilir.
Antifriz çözeltisi 80L basınçlı kaba enjekte edilir ve tamamen kapalı sirkülasyon sistemi benimsenir. Bu, antifrizin dış hava ile temas etmesini önler ve suyun yoğunlaşmasını sağlar. Genleşme tankı nitrojen ile korunduktan sonra, kaynama noktası arttığı için ısı transfer sıvısının sıcaklık aralığı da genişler. Ayrıca, ortamdaki oksijenle temas eden termal iletken sıvının oksitlenmesi de önlenir ve böylece termal iletken sıvının kullanım ömrü uzar.
Özellikler
EV Batarya Motor Test Soğutucusu, motorların ve batarya paketlerinin aşırı performans testlerinde, hızlı yükselme ve düşme termal şok testlerinde ve kapsamlı çevresel uyarlanabilirlik değerlendirme testlerinde yaygın olarak kullanılmaktadır.
Ürün, batarya paketinin süper çevresel uyumluluğunu etkili bir şekilde test edebilen, aracın güvenliğini ve güvenilirliğini artırabilen ve çeşitli karmaşık ortamlarda aracın iyi çalışmasını sağlayan yeni nesil enerji tipi batarya paketleri için uygundur.
Test nesnesi bir test platformu adaptörüne bağlanır; bileşenin içi glikol sulu çözeltisi ile soğutulur ve ısıtılır; test bileşeninin belirli bir sıcaklık değişim eğrisinden geçmesi ve sıcaklık değişimini kaydetmesi gerekir.
PARAMETER |
|||||||
Model | SM-255 | SM-275 | SM-2A10 | SM-2A15 | SM-2A25 | SM-2A38W | |
SM-255W | SM-275W | SM-2A10W | SM-2A15W | SM-2A25W | |||
Temp Range | -25℃~+100℃ | -25℃~+100℃ | -25℃~+100℃ | -25℃~+100℃ | -25℃~+100℃ | -25℃~+100℃ | |
Temperature control precision | ±0.5℃ | ±0.5℃ | ±0.5℃ | ±0.5℃ | ±0.5℃ | ±0.5℃ | |
Temperature feedback | Pt100 | Pt100 | Pt100 | Pt100 | Pt100 | Pt100 | |
Temperature display | 0.01k | 0.01k | 0.01k | 0.01k | 0.01k | 0.01k | |
Flow rate output | 2~10 L/min | 3~30 L/min | 3~30 L/min | 3~30 L/min | 3~40 L/min | 5~50 L/min | |
Flow rate accuracy | ±0.2 L/min | ±0.2 L/min | ±0.2 L/min | ±0.2 L/min | ±0.2 L/min | ±0.2 L/min | |
Pressure display | Adopt the Jeffron pressure sensor, the touch screen display the pressure, can carry on the pressure control adjustment. | ||||||
Heating power | 5.5kw | 7.5kw | 10kw | 10kW | 15kW | 25kW | |
Optional 15kW | Optional 25kW | Optional 38kW | |||||
Cooling | 100℃ | 5.5kw | 7.5kw | 10kw | 15kw | 25kw | 38KW |
capacity | 20℃ | 5.5kw | 7.5kw | 10kw | 15kw | 25kw | 38KW |
0℃ | 5.5kw | 7.5kw | 10kw | 15kw | 25kw | 38KW | |
-20℃ | 2.8kw | 3.8kw | 4.6kw | 7kw | 12kw | 16KW | |
Compression | Emerson Valley Wheel / Danfoss Scroll flexible Compressor | ||||||
Expansion valve | Emerson / Danfoss thermal expansion valve | ||||||
Dry filter | Emerson/Danfoss | ||||||
Evaporator | Danfoss/KAORI plate heat exchanger | ||||||
Input,Display | Siemens 7-inch color touch screen \ Siemens s7-1200 PLC controller | ||||||
Program edit | 10 procedures may be prepared, each of which may be composed of 40 steps | ||||||
Communication | CAN communication bus | ||||||
Safety protection | Self-diagnosis function; freezer overload protection; high pressure pressure switch, overload relay, thermal protection device, low liquid level protection, high temperature protection, sensor fault protection, etc. | ||||||
Closed circulation | The whole system is a fully enclosed system. There is no oil mist at high temperature, and low temperature does not absorb moisture in the air. The system does not increase the pressure due to high temperature during operation, and the heat medium is automatically replenished at low temperature. | ||||||
system | |||||||
refrigerant | R404A/ R507C | ||||||
Connection size | G3/4 | G3/4 | G3/4 | G3/4 | G3/4 | G3/4 | |
Cooling water@25C | 1100L/H | 1500L/H | 2000L/H | 2800L/H | 4500L/H | 7000L/H | |
Condenser(W) | Tube type heat exchanger (Paris/Shenshi) | ||||||
Condenser(A) | Copper tube aluminum finned heat exchanger (upward wind) | ||||||
Power 380V50HZ | 11kw max | 14kw max | 19KW max | 23KW max | 31KW max | 45KW max | |
Dimension(W) cm | 55*95*175 | 55*95*175 | 55*95*175 | 70*100*175 | 80*120*185 | 100*150*185 | |
Dimension(A) cm | 55*95*175 | 55*95*175 | 70*100*175 | 80*120*185 | 100*150*185 | / | |
Weight (water cooling) | 230kg | 250kg | 300kg | 320kg | 570kg | 830kg | |
Optional | 220V 60HZ Three phase 400V 50HZ Three phase 440V 60HZ Three phase | ||||||
Optional | Extend to -40~+135℃ | ||||||
Optional | Higher precision control of temperature, flow and pressure | ||||||
Optional | Automatic antifreeze filling system | ||||||
Optional | Automatic antifreeze filling system |